sobota 20. ledna 2024

Začátek nové etapy

Hmm, jak jen začít?:D 

Už delší dobu jsem si pohrávala s myšlenkou založit si blog. 

Ne jen tak ledajaký, ale cestovatelský. Blog, ve kterém budu moct sdílet svoje cestovatelské tipy a zážitky a uchovávat si tak všechny vzpomínky.

Nejhorší pro mě bylo se k tomuto kroku odhodlat, ale někde v hloubi duše jsem věděla, že to chci udělat. Když zrovna nebudu moct cestovat, tak o tom aspoň můžu psát a vracet se tak ve vzpomínkách na svá oblíbená místa. A tak si teď plním takový svůj malý sen.. 

Dalším oříškem bylo jak blog pojmenovat.

Minutu-dvě jsem se upřeně dívala na kolonku s názvem vyplňte název své domény a snažila se přijít na nějaký smysluplný název, který bude vystihovat mě a moje cestování. Nevím, jestli to je tím, že je pozdě večer a už mi to moc nemyslí, ale nenapadlo mě nic lepšího než Sea, sun, olives. Vlastně se mi to i celkem líbí, protože to vystihuje (téměř) všechno, co mám ráda na své nejoblíbenější destinaci- Středomoří, a proč se tam chci stále vracet - moře, slunce a olivy (respektive nekonečné pláně s olivovníky). Je to jednoduché, ale všeříkající. Slibuju, že v dalších článcích už budu o něco kreativnější hahah.

Taak, to bychom měli, teď už jen zbývá napsat úvodní článek. Proto teď v sobotu v 7 hodin večer píšu svůj první příspěvek na blogu. Snad ne i poslední:D Necháme se překvapit ✨

Tak zatím pa !




0 Comments:

Okomentovat